1. W jakim czasie moje zamówienie zostanie wysłane?
Najpóźniej w przeciągu 4 dni roboczych od zaksięgowania płatności. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może się wydłużyć, ale wtedy poinformujemy Cię o tym mailowo.
2. Czy jest możliwość przyspieszenia lub opóźnienia wysyłki mojego zamówienia?
Nasz sklep nie udostępnia takiej funkcji, ale jeśli to dla Ciebie ważne, to w tym celu skontaktuj się z nami telefonicznie, mailowo lub za pomocą formularza kontaktowego przed dokonaniem zamówienia.
3. Czy jest możliwość wysyłki zagranicznej?
Za pomocą sklepu realizujemy zamówienia wyłącznie na obszarze Polski, ale jeśli chcesz abyśmy wysłali towar za granice kraju – skontaktuj się z nami telefonicznie, mailowo lub za pomocą formularza kontaktowego przed dokonaniem zamówienia.
4. Jaki jest koszt dostawy?
Kurier DPD – dostawa jest darmowa w przypadku wartości zamówień od 500 zł. Koszt dostawy pozostałych przesyłek krajowych wynosi 16 zł.
DPD Pickup – dostawa jest darmowa w przypadku wartości zamówień od 500 zł. Koszt dostawy pozostałych przesyłek krajowych wynosi 13 zł.
Kurier Inpost – dostawa jest darmowa w przypadku wartości zamówień od 500 zł. Koszt dostawy pozostałych przesyłek krajowych wynosi 16 zł.
Inpost paczkomaty 24 – dostawa jest darmowa w przypadku wartości zamówień od 500 zł. Koszt dostawy pozostałych przesyłek krajowych wynosi 16 zł.
Koszty przesyłki poza granice kraju (ustalane telefonicznie, mailowo lub za pomocą formularza kontaktowego) ustalane są indywidualnie.
5. Kiedy moja paczka zostanie dostarczona?
Dostawa przesyłek kurierskich i paczkomatowych od momentu wysyłki nie trwa zazwyczaj dłużej niż 1 dzień roboczy. W przypadku przesyłek zagranicznych czas dostawy jest zależny od kraju dostarczenia i przewoźnika. Po nadaniu paczki zostanie wysłana do Ciebie informacja drogą mailową z możliwością śledzenia paczki (DPD) lub sms (InPost Paczkomaty).
6. Czy otrzymam paragon wraz z zamówieniem?
Dokumentem sprzedaży w peels© jest faktura na Twoje dane osobowe. Otrzymasz ją drogą mailową po opłaceniu zamówienia.
7. Czy mogę odebrać przesyłkę osobiście?
Nasz sklep nie udostępnia takiej funkcji, ale jeśli to dla Ciebie ważne, to w tym celu skontaktuj się z nami telefonicznie, mailowo lub za pomocą formularza kontaktowego przed dokonaniem zamówienia.
8. Czy mogę zapłacić za moje zakupy przy odbiorze?
Niestety nie. Zakupy dokonywane w sklepie internetowym muszą być opłacane internetowo.
9. Przez jaką firmę kurierską wysyłacie zamówienia?
Zamówienia na terenie Polski wysyłamy przez firmę kurierską InPost oraz przez DPD.
10. Czy mogę opłacić moje zamówienie w innej walucie?
Nasz sklep nie udostępnia takiej funkcji, ale jeśli to dla Ciebie ważne, to w tym celu skontaktuj się z nami telefonicznie, mailowo lub za pomocą formularza kontaktowego przed dokonaniem zamówienia.