Zasady zwrotów

Zasady zwrotów

1. W jaki sposób mogę zwrócić towar?

Aby dokonać zwrotu, najpierw skontaktuj się z nami. Poinformuj nas o tym wysyłając maila ze swoim numerem zamówienia na adres: kontakt@peels.pl lub obsluga@peels.pl
Następnie wypełnij formularz zwrotu, który znajdziesz tutaj. Możesz go przepisać odręcznie. Dołącz go do paczki zwrotnej wraz z dowodem zakupu i wyślij na adres:

Peels© Weronika Ordyk
ul. Żabiniec 81/22
31-215 Kraków

UWAGA: Paczka bez formularza zwrotu jest trudna do zidentyfikowania. Z uwagi na ograniczoną możliwość odnalezienia szczegółów zamówienia termin 14 dni na zwrot płatności nie obowiązuje.

Prosimy o dokonywanie zwrotu tylko tych rzeczy, które nie noszą śladów użytkowania, nie były prane i są niezniszczone.

2. Ile mam czasu na zwrot towaru?

O chęci dokonaniu zwrotu zamówienia online należy poinformować w ciągu 30 dni od dnia doręczenia przesyłki, najlepiej wysyłając maila ze swoim numerem zamówienia na adres: zwroty@peels.pl lub obsluga@peels.pl i w ciągu kolejnych 14 dni nadać do nas paczkę.

3. Czy mogę wymienić towar?

Nasz sklep nie udostępnia takiej funkcji. W celu wymiany prosimy o przesłanie do nas paczki ze zwrotem i ponowne zamówienie interesującego produktu.

4. Gdzie mam nadać przesyłkę zwrotną?

Zwracany towar prosimy przesłać na poniższy adres:

Peels© Weronika Ordyk
ul. Żabiniec 81/22
31-215 Kraków

UWAGA: Nie ponosimy odpowiedzialności za paczki odesłane pod inny adres. Zwroty, które w związku z błędnym adresem zostaną do nas dostarczone po terminie, nie będą realizowane.

5. Czy muszę wysyłać je w oryginalnym opakowaniu? 

Nie wymagamy wysłania zamówienia w oryginalnym opakowaniu.

6. Czy mogę wysłać rzeczy z różnych zamówień w jednej paczce?

Tak, w takim wypadku prosimy o wypełnienie osobnych formularzy zwrotu dla każdego zamówienia.

7. Jaką drogą mam nadać paczkę?

Możesz skorzystać z dowolnych usług kurierskich i pocztowych. Zadbaj tylko o to, aby paczka dotarła pod wskazany przez nas adres w terminie określonym w regulaminie.

8. Czy mogę zwrócić towar za pośrednictwem paczkomatu?

Nie mamy możliwości odbioru zwrotu z paczkomatu lub innego punktu odbioru. Możesz nadać paczkę w paczkomacie, którą później dostarczy do nas kurier pod wskazany przez nas adres w terminie określonym w regulaminie.

9. Czy zwracając zakupy otrzymuję też zwrot za przesyłkę?

W przypadku zwrotu wszystkich produktów z zamówienia, zwrócimy Ci cały koszt zamówienia, łącznie z ceną za przesyłkę. Jeśli zwracasz część zamówienia, zwrócimy Ci jedynie środki za zwrócone produkty. Koszt odesłania zwracanego towaru do nas w obydwu przypadkach leży po Twojej stronie.

10. Ile będę czekać na zwrot płatności?

Zwrócimy Ci płatność w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia zwrotu lub w przypadku braku zgłoszenia – od dnia dostarczenia do nas przesyłki. Jeśli w tym czasie nie otrzymasz zwrotu środków, skontaktuj się z nami. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. W przypadku, gdy nie uznamy zwrotu skontaktujemy się Tobą drogą mailową lub telefoniczną.

Napisz
do nas