1. W jaki sposób mogę zwrócić towar?
Aby dokonać zwrotu, najpierw skontaktuj się z nami. Poinformuj nas o tym wysyłając maila ze swoim numerem zamówienia na adres: kontakt@peels.pl lub obsluga@peels.pl
Następnie wypełnij formularz zwrotu, który znajdziesz tutaj. Możesz go przepisać odręcznie. Dołącz go do paczki zwrotnej wraz z dowodem zakupu i wyślij na adres:
Peels© Weronika Ordyk
ul. Żabiniec 81/22
31-215 Kraków
UWAGA: Paczka bez formularza zwrotu jest trudna do zidentyfikowania. Z uwagi na ograniczoną możliwość odnalezienia szczegółów zamówienia termin 14 dni na zwrot płatności nie obowiązuje.
Prosimy o dokonywanie zwrotu tylko tych rzeczy, które nie noszą śladów użytkowania, nie były prane i są niezniszczone.
2. Ile mam czasu na zwrot towaru?
O chęci dokonaniu zwrotu zamówienia online należy poinformować w ciągu 30 dni od dnia doręczenia przesyłki, najlepiej wysyłając maila ze swoim numerem zamówienia na adres: zwroty@peels.pl lub obsluga@peels.pl i w ciągu kolejnych 14 dni nadać do nas paczkę.
3. Czy mogę wymienić towar?
Nasz sklep nie udostępnia takiej funkcji. W celu wymiany prosimy o przesłanie do nas paczki ze zwrotem i ponowne zamówienie interesującego produktu.
4. Gdzie mam nadać przesyłkę zwrotną?
Zwracany towar prosimy przesłać na poniższy adres:
Peels© Weronika Ordyk
ul. Żabiniec 81/22
31-215 Kraków
UWAGA: Nie ponosimy odpowiedzialności za paczki odesłane pod inny adres. Zwroty, które w związku z błędnym adresem zostaną do nas dostarczone po terminie, nie będą realizowane.
5. Czy muszę wysyłać je w oryginalnym opakowaniu?
Nie wymagamy wysłania zamówienia w oryginalnym opakowaniu.
6. Czy mogę wysłać rzeczy z różnych zamówień w jednej paczce?
Tak, w takim wypadku prosimy o wypełnienie osobnych formularzy zwrotu dla każdego zamówienia.
7. Jaką drogą mam nadać paczkę?
Możesz skorzystać z dowolnych usług kurierskich i pocztowych. Zadbaj tylko o to, aby paczka dotarła pod wskazany przez nas adres w terminie określonym w regulaminie.
8. Czy mogę zwrócić towar za pośrednictwem paczkomatu?
Nie mamy możliwości odbioru zwrotu z paczkomatu lub innego punktu odbioru. Możesz nadać paczkę w paczkomacie, którą później dostarczy do nas kurier pod wskazany przez nas adres w terminie określonym w regulaminie.
9. Czy zwracając zakupy otrzymuję też zwrot za przesyłkę?
W przypadku zwrotu wszystkich produktów z zamówienia, zwrócimy Ci cały koszt zamówienia, łącznie z ceną za przesyłkę. Jeśli zwracasz część zamówienia, zwrócimy Ci jedynie środki za zwrócone produkty. Koszt odesłania zwracanego towaru do nas w obydwu przypadkach leży po Twojej stronie.
10. Ile będę czekać na zwrot płatności?
Zwrócimy Ci płatność w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia zwrotu lub w przypadku braku zgłoszenia – od dnia dostarczenia do nas przesyłki. Jeśli w tym czasie nie otrzymasz zwrotu środków, skontaktuj się z nami. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. W przypadku, gdy nie uznamy zwrotu skontaktujemy się Tobą drogą mailową lub telefoniczną.